Mount & Blade II: Bannerlord için yeni geliştirici günlüğü yayımlandı. Geliştirici günlüğünde haftanın konuğu 3D Grafik sanatçısı Gökhan Şahin oldu. Gökhan Şahin Mount & Blade II: Bannerlord ile ilgili son geliştirmeleri paylaştı.
Mount & Blade II: Bannerlord‘da çalıştığı sırada, herhangi bir büyük sorunla karşılaşmadığını belirten Gökhan Şahin, şu anda Kalradya’da dolaşan kötü niyetli haydut gruplarından biri için gizli bir sahne üzerinde çalıştığını belirtiyor. “Diğer sahnelerin aksine, bu sahneleri doğrusal bir şekilde oynatılacak şekilde tasarlıyoruz. Genel olarak sadece belirli bir yazılıma bağlı kalmayı sevmiyorum. Farklı yazılımların kombinasyonundan elde ettiğim sonuçlar, her birinin avantajlarından faydalanmamı sağlıyor; bunu daha tatmin edici buluyorum. Dokular için Photoshop, Madde Boyacısı ve Madde Tasarımcısı kullanıyorum. Sahneler için World Machine ve Photoshop kullanıyorum. Sahne oluşturmak için harcanan zaman, tahmin edebileceğiniz gibi, nesnenin ayrıntı boyutuna ve seviyesine göre değişir. Yapı modellerini örnek olarak alırsak, ortalama olarak bir asset oluşturmak bir buçuk ila iki hafta sürebilir, ancak yine de bunların tümü modelin ayrıntı boyutuna ve seviyesine bağlıdır.”
M&B Bannerlord’un çıkış tarihi henüz belli değil.