Merlin Özel: Far Cry: New Dawn'ın yönetmeni ile röportaj yaptık

Merlin Özel: Far Cry: New Dawn’ın yönetmeni ile röportaj yaptık

Aralık 4, 2019 0

The Game Awards etkinliğinde tam olarak duyurulan yeni Far Cry New Dawn, sahip olduğu kıyamet sonrası açık dünya teması sayesinde oyuncuları oldukça heyecanlandırdı. Biz de oyun hakkında aldığımız özel bilgilerin yanında oyunun yönetmenlerinden olan  Jean-Sebastien Decant ile özel bir röportaj gerçekleştirdik.

Far Cry New Dawn’ın yönetmeni ile röportaj

MK: Röportajımıza başlamadan önce, kendinizi okuyucularımıza tanıtır mısınız?
Decant: Merhabalar, ben Jean-Sebastien Decant. Far Cry: New Dawn’ın kreatif yönetmeniyim.

MK: Daha önce hiç herhangi bir Far Cry oyununda görev aldınız mı?
Decant: Evet. Far Cry 3, Far Cry Primal ve Far Cry 5’te yönetmenlik yaptım.

MK: Beşinci oyunun ana kötüsü olan Joseph Seed, yeni oyunda da olacak mı?
Decant: Evet kendisi oyunda bulunuyor. Fakat bunun hakkında pek fazla konuşmak istemiyoruz. Ancak, yeni oyunun dünyası kendisinin beşinci oyunda istediği bir dünya değil.

MK: Peki kendisi taraf değiştirdi mi?
Decant: Bu bir sır (gülüşmeler). Ancak oyunda yeni bir düşman olduğunu biliyorsunuz.

MK: Yeni oyunda, eski oyunlardan tanıdık yüzler görecek miyiz?
Decant: Tabi ki, Far Cry 5’te karşılaştığımız birkaç yan karakter ile yeni oyunda da karşılaşacağız.

MK: Far Cry 5’te her bir bölgenin kendi bölüm sonu canavarı vardı. Yeni oyunda da buna benzer bir sistem görecek miyiz?
Decant: Yeni oyunda üç farklı topluluk bulunuyor ve her topluluğun tek bir lideri var. Yeni oyunda bu formülü biraz daha değiştirdik.

MK: Oyunda taraf değiştirme imkanımız var mı?
Decant: Oyuna Survivors grubuna ait olarak başlayıp düşmana karşı savaşarak başlıyorsunuz. Oyunun hikayesi bu olduğu için taraf değiştirme imkanınız yok.

MK: Oyunun ana kötüleri açıkladığınız üzere ikiz kız kardeşler olacak. Peki bu karakterleri neden kadın olarak geliştirdiniz?
Decant: Far Cry 3’ten bu yana oyunun ana kötüsü her zaman erkekti. Bu sefer kadın koymak istedik. Diğer bir yandan Far Cry yönetmeni olarak her zaman oyunun ana kötüsünün iki tane olmasını ve aynı zamanda ikiz olmasını istedim. Böylelikle hikaye boyunca tek bir kişi yerine iki kişi ile yüzleşmenin daha ilgi çekici olacağını düşündüm.

MK: Mad Max gibi hikayeler sizi Far Cry: New Dawn konusunda etkiledi mi?
Decant: Nükleer patlama sonrası dünya oldukça popüler ve birçok filmde anlatılıyor. Bu konuyu anlatan çoğu materyali inceledik.Ve farklı bir şeyler katmaya çalıştık. Aynı zamanda kıyamet sonrası dünya temasına kendi katmak istediklerimizi ekledik.

MK: Far Cry: New Dawn’ın, eski oyunlardan en büyük farkı nedir?
Decant: Oyunun dünyasını daha fazla zenginleştirdik ve üç adet ayrı bölge fikri, ilk defa bu oyunda uygulanacak. Ayrıca seviye atladıkça açacağınız yeni yetenekler, diğer Far Cry oyunlarından apayrı olacak.

MK: Oyunda John Seed’in kilisesini gördük. Burası bizim ana üssümüz mü olacak?
Decant: Oyunun ana üssü, John Seed’in kilisesi etrafında kurulmuş olacak. Ayrıca oyunun ana kötüleri, ilgili kiliseye oyunun hikayesine daha ulaşmamış olacak.

Tags: Aksiyon, Far Cry: New Dawn, First Person Shooter, PC, PlayStation 4, Ubisoft, Ubisoft Montreal, XBox One Categories: Donanım
PAYLAŞ PAYLAŞ PIN EKLE PAYLAŞ PAYLAŞ PAYLAŞ
Related Posts