Her Overwatch güncellemesi öncesinde olduğu gibi, Jeff Kaplan, şu sıralar Overwatch’taki dengeleme çizelgesinden bahsetti. Oyuncuların ve kendilerinden alınan deneyimler ile Doomfist, Sombra ve Mei’nin hem normal oyuna hem de rekabetçi moduna uygun olarak değiştirilmesi ön görüldü, zaten Overwatch PTR’da bu üç kahramanın üzerinde yapılan değişikler test ediliyor. Tabii, sonucunda ise yapılan değişikliklerin doğru olup olmadığına Blizzard karar verecek.
Karakterler arasında eşit bir dağılım yapmak isteyen Overwatch takımı, bu üç karakterin daha da fazla oynanması için farklı yöntemlere başvurdu. Bunlardan birkaçı Mei’nin silahına gelen pozitif eklentiler oluyor. Oyuncuları dondurma süresi 1 saniyeden 1.5 saniyeye çıkarıldı ve silahın ikinci atışı 25 mermiden 20’ye düşürüldü. Sombra’da yapılan değişikler ise “Ultimate” özelliği etrafında yapılıyor. Karakteri güçlendirmek için Sombra’nın “Ultimate” gücü artık diğer karakterlerin de özel güçlerini negatif anlamda etkiliyor.
Doomfist adına yapılacak değişikler ise karakterden daha çok sahip olduğu silahta bulunacak. Değişiklikler halen üzerinde çalışma olduğu için PTR’dan çıkınca farklı sonuçlar ile karşılaşmamız da mümkün. Bu da elbette Blizzard’ın vereceği kararlar ile değişebilir.