Command & Conquer 3: Kane's Wrath

Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

Aralık 4, 2019 0

“PC Gamer Kasım 2007 sayısından alıntıdır.”

PC Gamer’in, Command & Conquer 3’ün baş sorumlusu Mike Verdu ile yaptığı röportajı yayınlıyoruz.

PCG: Kane ile ilgili söyleyebilecekleriniz nelerdir?
Mike Verdu:
Kane’s Wrath, konu olarak yaklaşık 20 yıllık bir süreci konu alıyor. Hikaye, ikinci Tiberium Savaşı’ndan hemen sonra Kane’in Brotherhood of Nod’u bulmak için tekrar ortaya çıkmasıyla başlıyor. Sizin göreviniz; orduları ve birlikleri tekrar bir araya getirmek ve eskisinden daha güçlü bir Nod birliği yaratmak. Bunu başardıktan sonra rakibiniz olan GDI ve Scrin ırkına karşı bir savaş başlatmalısınız. Son olarak da post-savaş döneminde keşfedilmemiş bölgelere yerleşmelisiniz. Oyunda Nod ırkına ağırlık verilecek fakat GDI ve Scrin ırkını da görmezden gelmeyeceğiz.

Kane’s Wrath oyununda hikayeyi, tıpkı Command & Conquer 3’deki gibi akıcı ve hoşa gidecek bir şekilde işleyeceğiz. Bölümler arasında HD demolar olacak ve bu oyuna büyük görsellik katacak. Önceki C&C oyunlarında Kane’i oynayan aktör Joe Kucan, bu oyunda da Kane’i canlandıracak. Ayrıca hikayeye eklenen diğer karakterler için yine ünlü oyuncularla anlaşmış durumdayız.

PCG: Oyunda atacağımız stratejik adımlar nasıl olacak? War of the Ring’deki gibi klasik strateji mantığını taşıyacak mı?
Mike Verdu:
Tabii ki oyunda bir çok yenilik olacak. Stratejik anlamda türün eski oyunları gibi ordu kur-saldır mantığından fazlası olacak fakat herkesin alıştığı command & Conquer havasını da koruyacağız. Kurduğunuz orduların dışında binalarınızı da taktiksel anlamda kullanabileceksiniz. Oyun haritalarında bölge sınırları diye bir şey olmayacak, onun yerine üslerin belirli bölgeleri olacak ve bu bölgeler içerisinde bulunduğu duruma göre haritada parlayacak veya büyüyecek. Ayrıca Tiberium elementi haritada parlayacak.

PCG: Kane’s Wrath oyunundaki yeni üniteler, eski oyunlardakine oranla daha büyük ve güçlü olacak mı? Yoksa daha çok “nokta atış” yapan stratejik ünitelere mi ağırlık vereceksiniz?
Mike Verdu: İlk sorunun cevabı olarak “evet olacak” diyebilirim. Özellikle GDI ırkına eklediğimiz Shatterer ismindeki yeni ünite, sonic cannon’lar ile donatılmış bir hover tank olacak ve bıraktığı hasar ile oyuna damgasını vuracak diyebilirim. Yine GDI’ler için ayrıca Hammerhead Gunship isminde bir yapı eklendi. Ağır zırhlı Aircraftları vurmak için GDI’ların en iyi alternatifi bu yeni yapı olacak.

Scrin ırkında da elbette yeni üniteler olacak. Bunlardan biri Ravager isminde ölümcül atışlar yapabilen hızlı bir asker birliği olacak. Ayrıca Ravager’lar, Tiberium elementini tetikleyebilen tek ünite olacak. Bu özellikleriyle rakibin binalarında büyük hasarlar bırakabilecekler. Şimdilik oyundaki diğer büyük önemli gelişmeleri açıklamayı uygun bulmuyorum.

PCG: Oyunda Kane’in ölümsüzlüğü ile ilgili herhangi bir açıklama yapılacak mı?
Mike Verdu: Geçmiş oyunlardan kalan soruların bazıları cevaplanacak, diğer yandan yeni sorular da türeyecek. Burada karşı karşıya olduğumuz şey aslında büyük bir mitoloji. Her bir oyun, zincirin bir halkası. Biz kendimiz bile C&C dünyasını tam anlamıyla açığa çıkarmak, bu mitolojiyi tamamlayabilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Zamanla bir çok şey bize daha mantıklı geliyor, biz de hikayeyi o belirlediğimiz mantık çerçeveleri içerisinde belirliyoruz.

PCG: Kane’s Wrath oyununda eklenecek olan alt birlikler nelerdir? Hikayede ne gibi bir rol üstlenecekler?
Mike Verdu: alt birliklere eklenen yeni karakterler hikayede oldukça derin bir işleyişe sahip olacaklar. Ayrıca multiplayer oyunlarda da büyük rol üstlenecekler. Daha önce de dediğim gibi, bu konuyla ilgili şimdilik pek açık bir konuşma yapamıyorum. Bu yeni birliklerin hikayedeki derinliklerinin ne denli olduğunu bilmeniz yeterli diye düşünüyorum. 9 yeni alt birlik de eşsiz bir anlatıma ve hikayeye sahip olacak ve her birliğin farklı stratejileri, farklı oynanış stilleri olacak.

Tags: command & conquer 3 kanes wrath, PC, Strateji Categories: Donanım
PAYLAŞ PAYLAŞ PIN EKLE PAYLAŞ PAYLAŞ PAYLAŞ
Related Posts