Riot Games, League of Legends’ı canlı tutabilmek için aralıklı olarak oyun modları ve yeni şampiyonlar getiriyor. Akshan‘ın W’sundaki pasifi sayesinde öldürülen ekip arkadaşlarının üslerindeki bekleme müddetlerini sıfırlıyor. Yeni şampiyonun oyunda büyük bir fark yaratacağı belirtiliyor. Akshan’ın ana silahı bir kanca ve hareketlilik konusunda kanca epey işe yarıyor.
Akshan oyunun istikrarını bozabilir
Riot Games birinci kere bu türlü bir yeteneği oyuna ekleyerek oynanışı değiştirmek istiyor olabilir. Akshan, sahip olduğu kancası sayesinde harita üzerinde dairesel olarak süratli halde hareket edebiliyor. Kanca, Akshan‘a büyük bir hareketlilik avantajı sağlıyor. Yeni şampiyon bu ay 11.15 güncellemesinin bir kesimi olarak yayınlanacak ve bu hafta beta sürecine dahil olacak.
Akshan’ın sahip olduğu yetenekler
Pasif – Dirty Fighting
Akshan’ın ataklarından ve hasar veren yeteneklerinden gelen üç vuruş, bir ölçü fizikî hasar verir. Maksat bir şampiyonsa, Akshan bir kalkan kazanır.
Akshan saldırdıktan sonra, azaltılmış fizikî hasar veren ikinci bir hücum gerçekleştirir. İkinci akın, olağan bir akın üzere iptal edilebilir. Akshan ikinci atışı iptal ederse, bir hareket suratı patlaması kazanır.
Q – Avengerang
Akshan, fizikî hasar veren ve isabet alan düşmanları ortaya çıkaran bir bumerang fırlatır. Bumerang rakibe her çarptığında menzilini genişletir.
W – Going Rogue
Pasif: Rakip şampiyonlar Akshan’ın kadro arkadaşlarından birini öldürdüklerinde, onları “Alçak” olarak işaretler. Akshan bir Alçağı alt ettiğinde bonus altın kazanır ve bir Alçak tarafından öldürülen tüm müttefik şampiyonlar üslerinde dirilir.
Etkin: Şampiyon kısa bir müddetliğine yahut toprağa yakınken süresiz olarak kamufle olur. Bu müddet boyunca Akshan, Alçak olarak işaretlenen şampiyonlara giden yolları görebilir, onlara hakikat hareket ederken hareket suratı ve mana yenilenmesi kazanır.
E – Heroic Swing
Şampiyon, arazinin içine girebilen bir kanca atışı yapar. Kanca toprakta bir yere tutunduğunda, kanca atışı yapılan yere gerçek dairesel olarak sallanır ve sallanırken en yakın düşmana fizikî hazar veren mermiler ateşleyebilir. Akshan bir rakip şampiyon alt ettiğinde, E yeteneğinin bekleme mühleti sıfırlanır.
R – Comeuppance
Akshan bir rakip şampiyona kilitlenir ve mermi depolamak için silahına güç aktarmaya başlar. Müddetin sonunda yahut tekrar kullanıldıktan sonra Akshan, depolanan mermileri özgür bırakır ve her biri, isabet eden birinci minyona, şampiyona ve yapıya eksik cana bağlı olarak fizikî hasar verir. Şampiyon, R yeteneğini yönlendirirken ve ateşlerken olağan formda hareket edebilir. Ayrıyeten E yeteneğini de kullanabilir.