Tanımlanamayan daire şeklindeki bir gemi, üzerindeki alevlerle New York semalarından yeryüzüne doğru inişe geçiyordu. İrtifa kaybettikçe düşmeye başlaması, dairesel hareketler oluşturmasına ve çıkardığı dumanların da küçük çapta bir hortuma yol açmasına sebebiyet verdi. Devasa gökdelene çarptı ve koca bir delik açtı. Belli ki zemine inmeden durmayacaktı ve düşüşüyle beraber büyük paniğe yol açtı. Acaba bu tam olarak neydi ve içinde ne vardı?
Bu bahsettiğim küçük hikâye, Crysis 2’nin 3. ya da 4. bölümün başlangıcı olabilir. Henüz geliştirme çalışmaları devam ettiği için oyun tamamlanmadan hiçbir şey kesinlik kazanmayacak. Sürpriz değişiklikler olabilir…
Crysis, sadece PC’ye özel olarak hazırlanmıştı. Cry Engine 2’nin nimetleriyle tasarlanan oyun, en güçlü PC sistemini bile yorabilecek güçteydi. Multiplatform ürünlerin pazardaki satış başarıları ve daha fazla oyuncuya ulaşarak daha fazla oynanabilmeleri, Crytek’i bu kez, yani “ilk kez” multiplatform oyun geliştirmeye itti.
Crysis’in üçleme olması isteniyor, bunun için de Warhead’in başarısı merak ediliyordu. Haliyle bir oyuna ilgi gösterilirse, devamının da yapılmasına karar verilebilir. Böylelikle Crytek, EA ile aralarındaki önceki anlaşmaların uzantısı olarak Crysis 2’yi duyurdu. Cry Engine 3 ile geliştirilen yapım, PC, PS3 ve X360 için eş zamanlı hazırlanıyor. Konu hakkında Cevat Yerli şunları söylüyor: “Warhead, finansal ve puansal olarak başarılıydı. Ödüller de aldı. Bu durumdan memnunduk. Crysis, bizim amiral gemimiz ve olabildiğince fazla kişinin oynamasını istiyoruz.”